1. Regulamin sklepu określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem internetowym www.rawstacja.pl

2. Sklep internetowy pod adresem www.rawstacja.pl (dalej „Sklep internetowy”) prowadzi firma Rawstacja, z siedzibą w Bielsku- Białej, która dysponuje numerem NIP: 547-133-91-95.

3. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa sposób, zasady i warunki sprzedaży prowadzonej przez Sprzedawcę na terenie Bielska- Białej i okolic oraz reszty kraju na odległość, za pośrednictwem Sklepu internetowego.

4. Produkty, które oferuje Sklep internetowy do świeżo wyciskane soki (zwane dalej jako „Soki”) oraz świeże koktajle (tylko dla mieszkańców Bielska Białej (tj. Jasienica, Jaworze, Czechowice- Dziedzice oraz Bystra).

5. Sklep internetowy oferuje sprzedaż kuracji składających się ze świeżo wyciskanych soków, zwanych dalej „Detoks Sokowy”.

Detoks Sokowy trwa 4,7, 14 lub 21 dni dla mieszkańców Bielska- Białej i okolic, oraz 4 dni dla mieszkańców reszty kraju.

6. Aby dokonać zakupów w Sklepie internetowym niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu kontaktowego. Konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu muszą być własnością Klienta rejestrującego się i składającego zamówienie w serwisie www.rawstacja.pl

7. Zamieszczone na stronie internetowej www.rawstacja.pl oraz na etykietach produktów informacje o produktach oferowanych do sprzedaży, takie jak: opis, skład, kaloryczność, waga opakowania, daty ważności itp. pochodzą od producenta Produktów. Przed spożyciem produktów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta.

8. Warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta w Sklepie jest akceptacja w całości treści niniejszego Regulaminu.

9. Zamówienia składa się za pomocą Sklepu internetowego, kierując się wyborem określonego pakietu i instrukcjami, które podaje system po dodaniu wybranego Detoksu Sokowego do wirtualnego koszyka w serwisie www.rawstacja.pl

10. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

11. Aby zamówienie zostało zrealizowane pomyślnie należy w prawidłowy sposób wypełnić formularz z danymi osobowymi, oraz danymi do wysyłki Detoksu Sokowego.

12. Klient może założyć konto w Sklepie internetowym, aby złożyć zamówienie, lecz nie jest to wymagane.

13. Ceny Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są cenami brutto (Podmiot zwolniony z vat na podstawie art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług.) i obejmują koszty wysyłki.

14. Każda sprzedaż zawarta poprzez Sklep internetowy potwierdzana jest paragonem fiskalnym lub fakturą, które klient otrzymuje wraz z przesyłką, zapakowane w woreczek strunowy, zabezpieczający je przed zniszczeniem podczas wysyłki.

15. Klienci z Bielska- Białej i okolic (tj. Jasienica, Jaworze, Czechowice- Dziedzice oraz Bystra) mają do wyboru cztery opcje co do trwania długości Detoksu Sokowego (4,7,14 oraz 21 dni) i mogą kurację rozpocząć w wybrany dzień tygodnia. Klient otrzymuje soki w noc przed rozpoczęciem kuracji, lub tego samego dnia między 5.00 a 8.00- dostarczane przez Rawstację.

16. Klienci z reszty kraju (obszar inny niż Bielsko- Biała i okolice) mają możliwość skorzystania tylko z czterodniowego Detoksu Sokowego, zawsze zaczynającego się we wtorek, a kończącego w piątek. Klienci Ci otrzymują paczki z Detoksami Sokowymi za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarcza je w każdy dzień trwania kuracji w godzinach od 9.00 do 12.00 w okresie letnim, oraz co drugi dzień (kuracja na dwa dni z góry) w okresie zimowym. Dostawy do godziny 12.00 obejmują tylko duże miasta, obsługiwane przez firmę kurierską współpracującą z Sklepem internetowym. W celu sprawdzenia, czy dane miasto obejmuje dostawę do godziny 12.00 należy skontaktować się z firmą Rawstacja.

17. Skontaktować się z przedstawicielem Sklepu internetowego można drogą telefoniczną pod numerem tel; 570-477-889 lub drogą elektroniczną na adres kontakt@rawstacja.pl

18. Sklep internetowy realizuje zamówienia i dostawy tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

19. Zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

20. Reklamacje dotyczące usług i produktów należy kierować na adres poczty elektronicznej: kontakt@rawstacja.pl. Wraz z reklamowanym Produktem należy przesłać oryginał lub scan dokumentu zakupu. Przesłany do Sprzedającego reklamowany Produkt powinien być w stanie nienaruszonym. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego to 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedającego Produkt wadliwy zostanie niezwłocznie wymieniony na wolny od wad lub Sprzedający wypłaci klientowi zwrot kosztów za kupno produktu oraz koszty wysyłki wadliwego produktu.

21. Dane osobowe, wprowadzane do sklepu internetowego gromadzone są przez Sprzedającego i nie są wykorzystywane w sposób niezgodny z prawem, ani rozpowszechniane po za działalność firmy Sprzedającego.

22. Sklep internetowy korzysta z plików cookies.